In de zomer verban ik lange broeken zoveel mogelijk uit mijn dagelijkse garderobe. Al blijf ik ook op zonovergoten dagen maagdelijk wit, ik hou van luchtige kledij en onbedekte benen. In Knip 24-07 stond een heerlijke, basic, no-nonsens short met een elastiek in het rugpand van de taille. Perfect!

Tegenwoordig kies ik meestal voor een iets langer model van short of rok, omdat ik geen piepjonge benen meer heb, maar voor de écht warme dagen heb ik toch liever iets dat wat minder bedekt. De short valt aan wijd aan de benen, waardoor hij van ver op een broekrok lijkt. Perfect voor op fiets of tijdens een stevige wandeling.

