Wat is jouw favoriete naaitijdschrift? Fibre Mood? Burda? Bij mij blijft het toch nog altijd La Maison Victor, gewoon omdat hun tekeningen voor mij duidelijk zijn. En omdat er toch een paar heerlijke basic stukken in staan waar we allemaal minstens één versie van gemaakt hebben.

Een van die basic stukken is de Pam top. Een simpel blousje met lange mouwen en lintjes die het een leuke key-hole geven. Te maken in een licht, niet-rekbaar stofje en het is een echte all rounder. Na veel twijfelen ging ik overstag voor het simpele en stijlvolle design, zodat ik het patroon kocht en het op mijn naailijstje zette. Bij Marie Karo lag er een leuk zomerstofje op me te wachten en de Pam was het eerste idee dat me te binnen schoot.


























